måndag 16 februari 2009

Jaha, och sen då ;)

Ett galet infall fick mig att börja blogga, krafsar ner något i all hast för jag misstänker att jag ångrar mig snart, haha!

Tänkte köpa en kalender med plats för dagliga kommentarer för att börja det nya året med, men eftersom det inte verkar bli gjort så testar jag detta halvgalna sätt i stället. På något sätt har man ju behov av att skriva ner det som händer, det har jag gjort till och från i hela mitt liv förutom de senaste 5-6 åren. Saknar det!


Jag tänker mig att jag kommer skriva om det som händer i vardagen i vår stora familj, lite om vad jag tycker, mycket om vad jag gör och en del om vad jag drömmer om.

Jag är 38 år och har en man och 5 barn, Jonatan 15, Benjamin 14, Alexander 9, Oliver 4 och Natalie 3.

Jag jobbar halvtid, tisdag, onsdag och halva torsdag, och eftersom det är måndag kväll så får jag nog ta och hoppa i duschen nu... Klockan ringer strax före 6 i morgon och jag vet hur det känns när man varit vaken halva natten!