söndag 24 oktober 2010

Vilken mathelg!

Den här helgen har varit värsta mathelgen, och det är inte tack vare mig!

I går lagade gulliga Jonte och Benne extra goda tacos med både tacoköttfärs och burrito- kryddad lövbiff (försenade fredagstacos eftersom allt vi orkade med då var att hämta pizza). Jätteduktiga och snälla grabbar!


Idag lagade Daniel hemmagjorda hamburgare med supergoda tillbehör! Jag skippade brödet, och då fanns det fortfarande två alternativ kvar: råstekt potatis och potatis- lök- gratäng. Och det bästa av allt är att det finns kvar av till i morgon!

Och ja, vi har tjuvstartat med Julmusten under helgen :)


I kväll lyxade vi till det med våfflor och hjortron. Jag tror Jonte, Benne och Daniel var inblandade i gräddandet allihopa!
Som jag älskar helger! Och det bästa av allt är att jag och Natalie har en dag kvar av vår "helg"!