tisdag 3 november 2009

HEJ IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bild tagen i augusti 2009.

Nu är jag sugen på att blogga igen!!! Dock ska det till en del ändringar här innan jag kör igång på allvar!

Bild tagen i september 2009.

1. Jag vill ha en ny banner. En där barnen ser lite gladare ut. Eller kanske en med inga barn alls? Vi får se... Och så måste den där jättefula orangea färgen på rubrikerna bytas ut. Kanske skulle man lägga till någon trevlig bakgrund också, vem vet?

2. Jag vill kunna lägga in bilder som inte går att "klicka på", utan som helt enkelt är i den storleken som de ser ut att vara. Och så vill jag kunna göra lite mer med bilderna, än bara ladda upp dem rakt upp och ner. Liten vit kant kanske, och två bilder bredvid varann och så...

3. Jag vill uppdatera bloggen VARJE DAG!!!Ibland till och med flera gånger om dagen...

Bild tagen i oktober 2009.

4
. Jag kommer inte att använda bloggen som dagbok, det blir för jobbigt. Kanske att jag skriver om det som hänt under dagen, kanske inte. Som det känns bäst.

5. Lite samma som fyran, men bloggen ska inte vara lika privat som förr. Man ska inte veta allt som händer hos oss bara genom att klicka in sig här.

6. Det ska bli enkelt, snabbt och roligt att uppdatera. Framförallt ska det gå snabbt.


Bild tagen i november 2009.

7
. Vad ska bloggen handla om då, om inte samma som förr? Det vet jag faktiskt inte riktigt än, haha! Det får visa sig. Troligen blir det en salig blandning med barn, inredning, blommor, pyssel, mys och shopping. Allt som är gott och trevligt! Och så lite jobb, stress, vardag, slit och släp. För det är ju trots allt ett liv jag lever. Ett väldigt bra liv, tycker jag själv.

8. Kanske, men bara kanske, ska jag tillåta läsare att kommentera mina inlägg.............


Vi får se om vi (Daniel) kan åtgärda sakerna under helgen...