söndag 10 januari 2010

Denna eviga kyla!



Nu tycker jag att det gott kan bli vår, det BEHÖVER faktiskt inte vara -20 grader vecka efter vecka!

I morse var jag bara tvungen att komma ut. Jag gick en en mils promenad trots kylan, under tiden som grabbarna ändå bara spelade WII. Jag släpade inte med mig kameran förstås, men det HADE varit bra att ha, så fint som det är överallt nu!

Här några bilder tagna med mobilen (ja, HELT kunde jag inte hålla mig från att fota):


Jag kan inte zooma med mobilen (det finns zoom men den funkar nästan aldrig, vet inte varför) vilket medförde att en del bilder blev tråkigare än de i verkligheten var...


Fördelen med att bo "nästan-granne" med en av Sveriges mest kända trav-tränare är, att man har tillgång till kilometervis med plogade skogsvägar!


När solen började kika fram...


... blev det genast SÅ mycket roligare att fota!


Fina bilder trots lite usla förutsättningar!

Vårt hus från en ovanlig vinkel (från grannens tomt ;))


Eftermiddagen/kvällen var vi hos Joel med familj. Joel är en liten kille som föddes i vecka 27 och som låg på neonatal samtidigt med Natalie. Vi har haft lite kontakt sedan dess, men nu var det länge sedan sist. Det var supertrevligt att fika (gott!) med föräldrarna medan barnen mest lekte i Joels rum.

Två riktigt usla bilder, tagna med mobilen: