lördag 30 januari 2010

En bättre dag

Vi var en sväng till stan och bland annat förbi mitt jobb. Oliver ville äta på MAX och Natalie på IKEA, så vi gjorde båda :D



Det var för övrigt allt vi hann med ;) eftersom jag glömt att jag lovat skjutsa Jonatan till tandläkaren och vi fick skynda oss hem. Oliver bongade i alla fall sin bästis Casper på MAX, och det räckte för att göra hans dag!


Jag var ivär själv och storhandlade mat. En bäbis-present fick jag också köpt, ett par kompisar i Finland har fått en flicka som ska få dessa underbara kläder! Liiite sugen blev jag på att ge dem till Laila i stället, vi får se vem som vinner. Vi var och hälsade på hos Laila med familj förra helgen, och hon var hostig, febrig och sjuk. Klart hon behöver nya kläder att pigga upp sig med, eller hur ;)


De längsta ljusstakarna är nya. Kanske inte så jättefina, men det var halva reapriset på dem :)


Även detta fat var på halva reapriset, ångrar att jag inte tog två! Munkarna på den är till efterrätt efter tandoori-kycklingen, mums!


Denna bild är tagen utan blixt, med nya inställningar vi lärde oss på kursen. Fascinerande tycker jag!