söndag 31 januari 2010

En solig lördag

Vilka bilder Daniel tagit på tulpanerna!



Igår hade vi ännu en solig lördag med massor av snö. Kan inte fatta att det finns så mycket snö, och att det inte smälter bort mellan gångerna. Det är nu sista januari och vi har haft snö i 1,5 månader i sträck! Och än snöar det utanför fönstret...




Underbara bilder på underbara barn:




Alex spelade en bortamatch i går...




... och under tiden var jag på stan för att försöka hitta vinteroveraller till Oliver och Natalie (för 17:e gången). Båda behöver nya, men det FINNS INGA!!! Det är liksom slut! Efterfrågan på vinterkläder måste varit enorm i år, för det enda som finns kvar är både fult och dyrt.

Däremot hittade jag hela två jackor till mig själv!Det var halva reapriset på dem så de kostade verkligen ingenting! Jag har hellre många billiga jackor att byta med än en dyr, eftersom man då får ha den jämt! Eller alltså, allra helst har jag förstås många dyra jackor, men ja, ni förstår :D


En ny väska fick jag också. Älskar halva reapriset!
Den svarta är ganska ny den med och jag tycker om den, men den är på tok för liten. Skönt att få plats med allt i en och samma väska!

Ganska så svartvit handling blev det visst ;)

**********************

I går kväll, i Natalies rum:

Natalie hostar en del på nätterna, därför är det nässpray och högläge som gäller på nätterna. Hon ville även "tända pingvinen" i går kväll ;) Det är en luftfuktare i form av en pingvin som är både praktisk och populär!



Just nu pågår söndagsmorgon-mys hos oss!

Alla dessa flick-saker, suck :)