fredag 22 januari 2010

Fredag med huvudvärk

Godmorgon sköna fredag!


På bilden ses det vi har gjort hittills idag: Läst två böcker, skrivit ut en massa nya färgläggningsbilder från nätet och druckit kaffe (jag).


Jag har så jätteont i skallen! Jag vaknade med huvudvärk och det verkar inte ge med sig. Jag har kurerat mig med tre koppar kaffe och två stora glas vatten, men snart är det nog dags för en Alvedon.

Haha, det kanske inte låter så allvarligt med EN Alvedon, men jag som snittar på 5 tabletter om året tycker att det är LÄSKIGT att kemiskt dämpa kroppens signaler!

Jag tror att dessa två veckor med extremt mycket jobb (igår hann jag knappt hem för att skjutsa Alex till innebandyn trots "halv" dag) och dödstrött på kvällarna, samt jobb som maler i bakhuvudet hela natten och sedan upp igen vid 6, blev lite för stor kontrast från lattjolajban- livet under julen. Vi håller dessutom på att bli förkylda allihopa.

Hade tänkt att åka till Cissi (som är sjukskriven) en sväng idag, men vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag vila lite och sedan röja undan det värsta!

Barnen just nu: