onsdag 5 maj 2010

Hysteriskt var ordet!

Alltså, visst, maj månad ÄR extrem, men det finns ändå nyanser även i det. Som det är just nu, är det knappt någon paus mellan olika möten, evenemang, jippon och utvecklingssamtal!

I morgon är - åter igen- en dag då väckarklockan ringer klockan 6 och efter tre möten på jobbet (à 2 timmar, hur går det ihop då med att jag jobbar till klockan 11.50 i morgon, ja just det, det går inte alls ihop :)), fotsätter det i samma takt till sena kvällen.

Det är så illa att jag, efter att ha tömt både kameran och mobilen, får bara ihop till TRE stycken bilder!!! Håll till godo:


I går hade vi utefixardag på barnens dagis, och jag och två andra mammor roade oss kungligt med att i två timmar rita och måla trafikskyltar till den kommande trafikstaden. Hur kul som helst! Tyvärr tog tiden slut och middag skulle lagas, annars hade jag gärna suttit där och målat än...


Vitsippor, finns det något vackrare? Vitsippor = maj och maj = vitsippor! Skogarna och ängarna och hagarna och ja, varenda grön plätt är täckt med en vit matta! Min tanke var att ta fina bilder av allt det blomstrande överflödet, men jag inser att jag inte kommer att hinna det eftersom blom-prakten redan börjat avta.