söndag 8 mars 2009

Vitaste vitt


En snygging i vitaste vitt! En dröm som jag knappt visste fanns! Den har blivit min!



Ja, det är sant! Jag fyller år om drygt en vecka, och igår frågade Daniel om det gjorde något om jag fick min present redan nu. NEJ det gjorde mig inget, jag AVSKYR överraskningar och nu slapp jag tjata hela veckan för att få honom antingen att köpa det jag vill eller att avslöja vad han har tänkt ut, haha! I alla fall så var det ju ingen dålig överraskning jag fick den här gången, utan exakt precis det jag halvt på skoj önskade mig för ett par veckor sedan, en vit netbook!!!

Nu är allt installerat i den, allt överfört från min gamla dator och allting verkar funka! Det här är första inlägget från min nya dator. Sitter i fåtöljen i vardagsrummet och bloggar, snacka om FRIHET!!!

****************************************************************************************


Jag och Daniel åt tonfisksallad till kvällsmat igår efter bastun. Daniel dukade fram vinägerflaskan till mig för att jag alltid tycker att vinägretten smakar för lite, haha. Och det är liksom inte det att hans vinägrett har för lite vinäger i sig. Jag är bara helt galen i vitvinsvinäger. När jag lagar sallad till mig själv som lunch, brukar jag oftast skippa det där tramset med olja, vatten och kryddor och bara köra på vinäger :D Vanlig vinägrett kan man liksom dricka som måltidsdryck!



Så här blev manteln. En nöjdare kund kunde jag inte önskat mig ;)


Här kan man se hur den fladdrar efter en när man springer :D


En teater-apa är det här pojken! Han är så otroligt bra på att leva sig in i rollen, vad det än må vara, så man undrar vad det ska bli av honom!

Annars så känner jag mig äntligen återställd! Inget ont i halsen längre! Och det bästa av allt: Jag får riktiga pussar igen, inte bara fjantiga kind-pussar :D